марки кофе Украина Львов

Марки кави

Чашка ароматної міцної кави – невід’ємний ранковий ритуал любителів напою, що бадьорить. Сьогодні вітрини магазинів пропонують величезний вибір різних марок та видів кави, конкуренція у цьому бізнесі висока, і не всі компанії можуть утриматися на плаву. Але ті, кому це вдається, завойовують народне кохання надовго.

Популярність тієї чи іншої марки кави залежить не тільки від смаку напою, а й від грамотної роботи маркетологів, які віртуозно прораховують рекламні кампанії. Частиною цієї роботи стає слоган і, звичайно ж, назва.

Найвідоміші італійські марки кави

Італійці настільки закохані в каву, що зуміли передати своє почуття усьому світу – саме в цій країні придумана найбільша кількість шалено смачних рецептів приготування напою, а також засновані та процвітають найкращі кавові бренди зі світовим ім’ям.

Один з яскравих прикладів – торгова марка кави Lavazza, що виробляє мелену та зернову каву. У 1895 році в Турині італійський промисловець Луїджі Лавацца відкрив невеликий бакалійний магазин, назвавши його своїм гучним прізвищем. Підприємство Лавацца – традиційний сімейний бізнес світового рівня, що гордо носить ім’я свого засновника.

Ще один відомий бренд кави, що символізує італійську якість – Illy. І знову історія повторюється – назва продукту носить ім’я засновника Франческо Іллі, який у 1933 році у Трієсті відкрив кавовий бізнес. Як і Лавацца, Іллі є сімейним підприємством, сьогодні це найбільший у світі виробник меленої кави. Третя історія – про каву марки Agust та родину Корсіні.

Понад 50 років тому неподалік Мілана Аугусто Корсіні відкрив маленький цех з переробки кави і назвав його як себе – Аугуст. До сьогоднішнього дня підприємство з виготовлення високоякісного меленого та зернового напою вважається однією з найкращих марок кави в Італії та за її межами, виробництво процвітає і, як і раніше, належить сім’ї засновника.

На честь свого творця також названа кава Trombetta, заснована в 1890 році в Римі Вітторіо Тромбетта, а ось ім’я зареєстрованої в 1977 торгової марки Сквізіто одним словом характеризує всю її продукцію (у перекладі з італійської Squesito звучить просто і зрозуміло – «смачний»). Обидві марки випускають як зернову та мелену, так і капсульну каву для кави машин.

Кавова компанія Kimbo, що спеціалізується на виробництві зернової та меленої кави, заснована у 1963 році в Неаполі братами Рубіно. Ім’я Кімбо – пряма асоціація з батьківщиною кави: це назва міста у Гвінеї, державі у західній Африці. Рубіно вдало підібрали ємне, яскраве і легко запам’ятовується назва, що здобула світову популярність.

Франція

Марки кави Франції представляє бренд Малонго, заснований у 1934 році як підприємство з обсмажування кавових зерен. Згодом, завдяки новаторському підходу, торгова марка зарекомендувала себе як виробник меленої кави преміум-класу. Примітно, що засновник компанії Моріс Малонго, не витримавши конкуренції, продав свій бізнес уже за кілька років. Своїм злетом Малонго зобов’язане новим власникам та звучному прізвищу засновника, яке так і залишили у назві.

Індонезія

Досвідчені любителі знають не лише назву, а й смак найдорожчого у світі бренду зернової кави Kopi Luwak. Копі-лувак, що виробляється в Індонезії, відомий специфічним способом обробки: під час дозрівання плодів кавового дерева їх поїдають місцеві звірята мусанги, потім кавові зерна природним чином випорожнюються, їх збирають, миють і сушать на сонці. Неповторний смак напою пояснюється роботою шлункового соку звірів та дією бактерій шлунково-кишкового тракту. Назва цієї торгової марки проста і зрозуміла: Kopi з індонезійської означає «каву», Luwak – місцева назва мусанги.

Панама марки кави

Одним з найкращих брендів кави по праву вважається панамська натуральна кава в зернах Гасьєнда ля Есмеральда. Історія бренду почалася в 1967 році, коли банкір із Каліфорнії Рудольф Петерсон купив маєток у кілька сотень гектарів під назвою Гасьєнда ля Есмеральда для того, щоб жити в ньому після виходу на пенсію. Каву тут вирощували давно, але масово плантацію засадили лише 1987 року, а 2004 року сюди вперше було завезено знаменитий сорт Гейша, який приніс власникам плантації Петерсонам світову славу. Кава носить ім’я рідної плантації, що в перекладі з іспанської означає «смарагдова плантація» (Hacienda – «плантація», Esmeralda – «смарагд»).

Ямайка

Назва легендарного виробника елітної зернової кави Ямайка Блю Маунтін тісно пов’язана з географією виробництва. 1728 року губернатор острова сер Ніколас Лоуз привіз на Ямайку кавове дерево. Дивовижна рослина прижилася, пізніше з’явилася ціла кавова плантація, що розташувалася на родючих землях найдовшого на Ямайці гірського масиву – Блакитних гір (Blue Mountain з англійської – “блакитна гора”). Сьогодні Ямайка Блю Маунтін впевнено займає гідне місце у рейтингу найкращих марок кави.

Німеччина

Бренд Якобс, що виробляє мелену та сублімовану каву, зародився у Бремені. В 1895 Йоган Якобс відкрив магазинчик з продажу шоколаду, чаю і кави і назвав його своїм ім’ям – Якобс, зареєструвавши торгову марку. Пізніше було відкрито цех з обсмажування кави. Незважаючи на те, що власники компанії давно змінилися, марка досі зберегла ім’я свого першого засновника.

Ще одна німецька марка кави має дуже оригінальну назву. Бренд з’явився в Гамбурзі в 1914 завдяки бізнесменам Максу Герцу і Карлу Чиллінгу-Ір’яну. Спочатку підприємство займалося доставкою кавових бобів, тому назва є частиною прізвища одного із засновників (перші літери прізвища Tchilling (Чіллінг) — Tchi) і вказівка ​​на рід діяльності компанії (bo – перші літери німецького слова bohen – «боби»). Сьогодні Чібо є величезним холдингом, одним з напрямків діяльності якого є виробництво розчинної кави.

США

Молодий американський бренд егоїст представив свою продукцію на кавовий ринок у 2014 році. Асортимент досить широкий: зернова, мелена, сублімована і капсульна кава. Концепція продукту побудована на його провокаційній назві егоїст («людина, яка дбає тільки про себе»): це і слоган – «Ти не можеш без нього!», І висока вартість («для себе коханого нічого не шкода»). Егоїзм став синонімом успішності, і сам продукт ніби уособлює успішне життя. До речі, шанувальники бренду зазначають, що кава повністю виправдовує своє ім’я – з’явившись одного разу на полиці, він, як справжній егоїст, вже не потерпить конкурентів.

Нідерланди

Голландська марка розчинної кави Моккона, яка існує з 18 століття, була заснована Егбертом Дау, який відкрив свій бакалійний магазин у королівстві Нідерланди. Ім’я бренд отримав від назви Мокка – сорту кави виду Арабіка, що росте в Єменському портовому місті Моха. Сьогодні Moccona – один з провідних виробників розчинної кави, як класичної, так і з різними добавками.

Швейцарія

У тому вигляді, в якому розчинна кава сьогодні знайома всім, вона вперше з’явилася в 1938 році завдяки швейцарській компанії Nestle. Саме до неї на початку 30-х років 20-го століття звернулися бразильці, щоб знайти спосіб збереження та промислової переробки кавових зерен – щорічно Бразилія втрачала величезні партії кави. Завдяки семирічній роботі хіміка компанії Макса Моргенталера побачив світло розчинну каву у вигляді маленьких гранул, які протягом тривалого часу зберігають властивості кавового зерна і перетворюються на ароматний напій за допомогою води. Ім’я новому бренду кави обрали дуже просте, зрозуміле і добре запам’ятовується: Nescafe складається з початкових літер назви марки Nestle та слова cafe-кави.

Компанія випускає і один з найкращих кавових капсул для приготування в каві машинах – Nespresso. Для назви використали вже знайомий метод – злиття перших літер Nescafe та італійського слова espresso, що означає всесвітньо відомий спосіб приготування напою (у дослівному перекладі з італійського – «під пресом»).

Один із найвідоміших марок кави – швейцарський Амбассадор почав завойовувати ринок у 1987 році. Під торговою маркою виготовляються лінійки меленого, зернового та розчинного напою з колумбійської арабіки. Назва, що в перекладі з англійської означає «посланник», символізує прихований зміст – спробу змінити уявлення про каву, відчути зовсім інший смак звичного напою.

Марка кави Фінляндія

У Фінляндії теж існує популярна марка кави, що випускає розчинний та зерновий напій – Паулінг. Компанія зародилася в 1876 році і носить ім’я Густава Паулінга, який її заснував, це сімейний бізнес, що почався з відкриття в Гельсінкі бакалійного магазину. Пізніше Паулінги запустили цех з обсмажування кави, розширилися і вийшли на міжнародний рівень, зберігши як назву компанії своє прізвище.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top