чайный магазин

Чайний магазин – як відкрити?

2017 року сформувалася тенденція до зростання інтересу споживачів до якісного чаю в Україні. За прогнозами, вона збережеться. Період вважається сприятливим для того, щоб відкрити чайний магазин.

Який формат торгової точки вибрати?

Від формату торгової точки залежить розмір інвестицій та передбачуваний прибуток. Чай можна продавати:

У класичному магазині. Для запуску своєї справи з нуля орендуйте окрему будівлю площею щонайменше 20 квадратних метрів. Включіть в асортимент вагові та пакувальні продукти.

Інтернет-магазин чаю та кави. Можна заощадити на оренді та купівлі обладнання, але доведеться розробити свій ресурс. Створіть її самі або зверніться до професіоналів. Продаж вестиметься через інтернет. Спочатку обсяги продажів будуть невеликими — крім того, будуть потрібні інвестиції на просування ресурсу. Краще відкривати чайний магазин разом із реальною торговою точкою. Тоді ви отримаєте додатковий прибуток.

Робота за системою «дропшипінг». Можна заощаджувати на оренді площ під склад та закупівлю продукції. Підприємець виступає посередником. Він шукає постачальників та клієнтів. Продукція реалізується з великою націнкою, але ризиковий метод. Якщо виникнуть затримки на стороні постачальника, дропшипперу доведеться відповідати перед покупцем.

Вітрина або ларьок з мінімальним асортиментом. Такі точки ставлять у великих магазинах.

Дегустаційний зал. Зазвичай його поєднують із класичним магазином. Така форма бізнесу дає змогу збільшити асортимент. Зростуть витрати на оренду приміщення, оскільки буде потрібна велика площа для реалізації проекту. У дегустаційному залі можна спробувати продукцію, що продається, щоб клієнту не довелося купувати «кота в мішку». Пізніше дегустаційний зал можна перетворити на чайний магазин.

Як відкрити чайний магазин із нуля?

Якщо хочете почати вигідно продавати чай, дійте так:

  1. Проаналізуйте місцевий ринок та конкурентів. Це дозволить зрозуміти, в якому напрямку рухатиметься.
  2. Складіть бізнес план чайного магазину. Розрахуйте розмір витрат на запуск та величину прибутку. Докладно опишіть схему дій, використовуючи як зразок готовий бізнес-план.
  3. Підберіть приміщення, знайдіть потенційних постачальників. Нерухомість можна взяти в оренду чи купити. З компаніями краще укладати довгострокові договори про співпрацю.
  4. Підготуйте документи, зверніться до ФНП для реєстрації бізнесу.
  5. Купуйте обладнання, найміть персонал.
  6. Займіться просуванням бізнесу.

Приміщення для чайного магазину

Вибирайте приміщення у прохідному місці подалі від конкурентів. Можна взяти в оренду:

  • павільйон у торговому центрі;
  • приміщення у бізнес-центрі;
  • окремо стояча будівля.


Чайному магазину потрібна площа — залежить від масштабів бізнесу. Відвідувачам має бути тісно. У приміщенні необхідно розмістити стелажі. Додатково будуть потрібні службові приміщення та кімнати для зберігання продукції. Щоб організувати роботу, візьміть в оренду щонайменше 30 квадратних метрів. Якщо плануєте відкриття кіоску у торговому центрі, підійде острівець розміром 10 м у квадраті.

Закон пред’являє до чайних магазинів самі вимоги, як і продуктовим торговим точкам. Приміщення має бути готовим до роботи. Попередньо проведіть ремонт, продумайте дизайн. Зазвичай для оформлення застосовують натуральні матеріали, в інтер’єрі переважають темні відтінки. Використовуйте приглушене освітлення – це дозволить створити особливу атмосферу. Відчуття комфорту стимулює відвідувача до покупки. Дизайн має бути спрямований на цільову аудиторію. Відкриваючи магазин елітної кави та подарункового чаю, підберіть офіційний інтер’єр. Якщо плануєте продавати споживачам із середнім статком, дизайн може бути простішим.

Постачальники для чайного магазину

Організуйте стабільні поставки. Проблем із надходженням продукції не повинно бути. Якщо магазин чаю великий або підприємець має кілька торгових точок, краще укладати прямий договір з виробником. Чим менше посередників, тим вища економія. З малим бізнесом великі виробники укладають угоди рідше. Власникам невеликих магазинчиків доводиться купувати чай у посередників.

Можна побудувати вигідні довгострокові відносини. З підприємцем-початківцем працювати без передоплати не стануть. Тому спочатку наведіть довідки про потенційних партнерів та ознайомтеся з відгуками. Найкраще знайти компанії, які вже виробляли оптові закупівлі у постачальника. Думка клієнтів дозволить скласти уявлення про установу.

Краще віддавати перевагу офіційним представникам великих компаній. Для підстрахування знайдіть додаткові джерела товару.

Асортимент лави повинен включати в себе мінімум 30 сортів чаю різних категорій, якщо торгова точка не позиціонує себе як елітний бутік. Але потрібно бути впевненим у наявності попиту та інтересу до товару з боку заможних клієнтів. Вони погодяться купувати продукцію лише найвищої якості. Наявність унікальної продукції стане перевагою та виділить ваш магазин на тлі конкурентів. Закупіть пакувальні коробки та пакети для товару на вагу.

Устаткування

Продукція має бути розставлена ​​у вітринах. Товар зберігають у жерстяних коробках. Вони дозволяють зберегти аромат і знижують ризик потрапляння вологи. Забезпечте коробки табличками з назвою продукту та коротким описом.

Реалізація сухої основи виконується на вагу. Вам будуть потрібні совочки для розподілу чаю по пакетах, електронні ваги та касовий апарат.

Якщо відкрито дегустаційний зал, потрібні посуд, столи та стільці для відвідувачів, кавомолка та кава-машина. Допустимо використовувати турки або плитки. До чаю можна продавати солодощі.

У чайний магазин потрібен персонал

Кількість працівників залежить від площі лавки. Якщо приміщення близько 10 квадратних метрів, то достатньо 2 осіб. Вони візьмуть на себе функції продавця та менеджера. Грамотний персонал відрізняють:

  • Ввічливість;
  • грамотна мова;
  • вміння знайти підхід до покупця;
  • здатність до навчання.


Продавець повинен знати властивості та місце виробництва чаю, вміти подати інформацію про спосіб виготовлення. Покупці звертаються за порадою до консультантів. Ставлення до клієнтів формує імідж організації.

Запускаючи бізнес із нуля, візьміть на себе функції продавця. Це дозволить заощадити на персоналі. Потім можна найняти додаткової людини, продовжуючи займатися лише організацією закупівлі та доставки.

Якщо є дегустаційна зала, вимоги до персоналу жорсткіші. На перший план виходить уміння грамотно вести діалог та ненав’язливо пропонувати для дегустації різні сорти чаю.

Реклама

Створіть яскраву привабливу вивіску для чайного магазину та невеликий рекламний штендер. Спочатку гроші на дорогі білборди краще не витрачати. У межах просування використовуйте такі методы:

  • організуйте роздачу листівок;
  • проводьте акції та надайте знижки;
  • розміщуйте написи на тротуарі, що веде до магазину чаю;
  • надавайте клієнтам подарунки після відкриття;
  • роздавайте дисконтні картки покупцям.


Довірте просування бізнесу професіоналам з рекламних агентств – тоді ви зможете швидше досягти результату. Підвищити популярність закладу дозволяє дегустація навинос. Таку акцію проводять влітку, пізньої весни та ранньої осені. Взимку організуйте чаювання в магазині. Поєднайте дегустацію з розважальною програмою – це простимулює клієнта, що бере участь у заходах, на покупку в чайному магазині.

кава чай оптом Україна

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to Top